Puffins: Shorts Collection 14
Geniet van deze buitengewone verzameling korte animatiefilms met de innemende personages van de serie Puffins. De Shorts Collection 14 bevat 4 spannende afleveringen: Koude oorlog, Fit of Vet, De eindeloze meditatie, Een echt bombpakket. Koude oorloog: Otto wilt even gaan zwemmen, maar voor zijn vertrek installeert hij een bewakingssysteem in het Fort. Per stom toeval komt het bedieningspaneelin de handen van Tic terecht. Het is meteen paniek in het hol als hij de kanonnen weet te activeren. Fit of Vet: Tac en Otto dagen elkaar uit met sudoku. De Puffin is er veel beter in, maar gezien Otto geen goede verliezer is, probeert hij zijn sterke tegenstander met een mega sudoku slimmer af te zijn. De oneindige meditatie: De Puffins mediteren samen met Johnny Puff. Naast hem wacht een overheerlijke cocktail met tropisch fruit. Ottosnakt naar het dorstelessende drankje en stuurt zijn gemene puffins eropaf. Een echt bombpakket: Didi vindt een misterieus pakket dat bij iedere aanraking hele vreemde geluiden maakt. Het pakket wordt op afstand door Otto bediend in een poging een van zijn Puffins te helpen het hart van Didi te winnen.