Purple Noon
De rijke meneer Greenleaf huurt Tom Ripley in om zijn zoon Philippe terug te brengen van Italië naar de VS, omdat hij bang is dat hij zijn erfenis verkwist. Wanneer Tom zich echter aangetrokken voelt tot Philippe’s levensstijl en vriendin, nemen zijn bedoelingen echter een gevaarlijke wending.