Quantum Of Solace
Tijdens een constante zoektocht naar gerechtigheid, ontdekt Bond (Daniel Craig) een complot van de mysterieuze Quantum-organisatie om controle te krijgen over een van 's werelds belangrijkste natuurlijke grondstoffen. Judi Dench schittert ook in deze film.