Quartet
In het bohemienachtige Parijs van de jaren ‘20 wordt de man van de schrijfster Marya gevangen gezet. De rijke kunstliefhebber Heidler en zijn artistieke vrouw Lois bieden aan Marya in huis te nemen gedurende Stephan’s straf. Heidler verleidt Marya al snel en Lois accepteert pijnlijk zijn ontrouw.