Queens of the Stone Age - Zénith Paris 2013
Geniet van heavy rock vol energieke riffs in dit duistere maar sfeervolle concert van Queens of the Stone Age! Tip: Zet het geluid lekker hard voor een optimale ervaring! Opgenomen in Parijs in 2013.