Rolling Stones - Sticky Fingers Live At The Fonda Theatre 2015
Op 20 mei 2015 speelden The Rolling Stones in het Fonda Theatre in Hollywood, Californië, voor het eerst het hele Sticky Fingers-album live in concert. De intieme setting van het Fonda Theatre stond in contrast met de enorme stadions waarin de band de rest van de tour zou optreden en maakte dit een ongelooflijk speciale gelegenheid voor de fans die het geluk hadden een kaartje te bemachtigen.