Ryan Villopoto, 2 Be Continued
Hij is de beste rijder op aarde. Hij is de beste rijder van zijn generatie. Hij heeft alles gewonnen wat er te winnen valt. Toch is Ryan Villopoto de rustigste, zachtste en meest gereserveerde individu in de sport. Afkomstig uit de school van de kat uit de boom kijken en met een stok achter de deur, laat de uiterst getalenteerde atleet vol doorzettingsvermogen zijn rijden - en manieren van winnen - het woord doen. Daarom is Volcom begonnen de lagen af te pellen om de ziel en uitstraling van de kampioen naar buiten te laten komen. We reisden het hele land door, ontmoetten familie, vrienden, mensen uit de industrie en een held om de echte RV (Ryan Villopoto) te ontdekken. Wat we vonden, nou ja, laten we de film en Ryan het woord doen.