Sam Smith - Live at the iHeart Festival 2014
Soul-geïnspireerde zanger Sam Smith was een van de commercieel meest succesvolle artiesten die begin 2010 arriveerde. Zijn live optreden op het iHeart Festival in 2014 is een absolute must-see voor alle muziekliefhebbers terwijl hij zijn all-time hits zingt.