Samen hier - Wijs worden uit de wereld
Voorafgaand aan de Dag van de Aarde leert een zevenjarige van zijn ouders over de wonderen van onze planeet én over een mysterieuze tentoonstelling in het toepasselijk genaamde Museum van Alles. Gebaseerd op Oliver Jeffers' populaire kinderboek.