Scooby-Doo! The Mystery Begins
De regisseur van Beethoven en The Flintstones laat je het wie, wat, waar, wanneer en waanzinnige zien van Mystery Inc. Wat brengt beste vrienden bij elkaar? In het geval van Daphne, Velma, Fred, Shaggy en Shaggys speelse puppy Scooby-Doo is dat een mysterie! De originele avondvullende film Scooby-Doo! The Mystery Begins vol live actie neemt je mee terug naar de tijd dat vier tienerdetectives elkaar voor het eerst ontmoeten. De kinderen worden beschuldigd van het uithalen van een griezelige grap compleet met spoken en ze worden ten onrechte van Coolsville Highschool gestuurd. Om hun naam te zuiveren lossen ze het bovennatuurlijke mysterie samen op en beleven ze voortdurend allerlei komische avonturen. Bijzondere humor, bijzondere vrienden en extra bijzondere effecten maken van dit verhaal zoals het allemaal begon, van de jongen en de hond tot de eerste reis in de Mystery Machine en nog veel meer een machtig mooi avontuur!