Secrets of Christ's Tomb: Explorer Special
Kijk mee hoe leden van de religieuze gemeenschap, architecten, wetenschappers en historici samenwerken om het bouwwerk in Jeruzalem te herstellen waarvan velen geloven dat het het graf van Christus beschermt. De cruciale restauraties onthullen ook oude mysteries die honderden jaren geheim gehouden waren, en verkennen theorieën over de oorsprong van het graf en de begrafenis van Jezus.