Seeking a Friend for the End of the World
Wanneer bekend wordt dat een asteroïde binnen 3 weken een einde zal maken aan al het leven op aarde, besluit de eeuwige loser Dodge (Steve Carell) op aandringen van zijn excentrieke buurvrouw Penny (Keira Knightley) een roadtrip met haar te maken om zijn jeugdliefde terug vinden. Deze beslissing leidt tot een bijzondere en vaak grappige reis door een wereld die geen regels en wetten meer kent, waar alles mag en niets meer hoeft.