Shakira - Oral Fixation Tour
Oral Fixation Tour was de vierde concerttour van de Colombiaanse zangeres en songwriter Shakira. Deze veelzijdige artieste ging op tournee om haar zesde en zevende studioalbum - Fijación Oral, Vol. 1 (2005). en Oral Fixation, Vol. 2 (2005) - te promoten.