Shanghai Nights Documentary
Volg de Amsterdamse producers Jim Taihuttu en Nils Rondhuis, ook wel bekend als het dj-duo Yellow Claw, op een wervelende ronde door Sjanghai. Samen met artiesten van hun platenlabel Barong Family verkennen ze de neonverlichte straten van de stad, bouwen ze een onvergetelijk feest en doen ze ook nog inspiratie op voor twee nieuwe albums.