Sheryl Crow - Miles From Memphis Live at the Pantages Theatre
Gefilmd in november 2010 in de paleisachtige omgeving van het prachtige art deco Pantages Theatre in Hollywood, toont deze concertfilm Sheryl Crow op tournee ter ondersteuning van haar recente hitalbum '100 Miles From Memphis'.