Six Days of Sistine
Bij een toevallige ontmoeting ontmoet en valt Jean-Baptiste voor Sistine. Geen van beiden kan een wederzijdse taal spreken, maar in plaats daarvan vinden ze liefde met elkaar via geest, aanraking en gevoel. Wanneer Sistine en Jean-Baptiste zich door Oost-Londen en de levendigheid van de Brick Lane-markten wagen, wordt het duidelijk dat Sistine naar Bath, Somerset moet gaan om een ​​probleem aan te pakken waar ze voor wegliep. Hier komen ze dichter bij elkaar. Terwijl Sistine probeert haar eigen verlies in het leven te begrijpen, probeert Jean-Baptiste zichzelf een dramatisch leven te creëren, omdat hij vindt dat hij te oud is en het lijkt alsof hij door te veel structuur en orde is vastgebonden. Hij droomt verschillende scenario's in zijn hoofd op hun reis, maar in werkelijkheid hoeft hij alleen maar te begrijpen dat de kleine dingen in het leven mooi kunnen zijn. Zodra hij dat doet ... zullen ze allebei duidelijkheid en waardering hebben.