Snoop Dogg - Live At The Fillmore Auditorium San Francisco 2006
De muziekcarrière van Snoop Doggs begon in 1992. Sindsdien heeft hij meer dan drieëntwintig miljoen albums verkocht in de Verenigde Staten en vijfendertig miljoen wereldwijd. Bekijk zijn opwindende LIVE vanuit het uitverkochte wereldberoemde Fillmore Auditorium in San Francisco.