Muziek en vrolijkheid alom! Charlie Brown en zijn vrienden gaan op zomerkamp. Sally, die voor de eerste keer gaat, snapt niet waar iedereen zo enthousiast over is. Maar dan dreigt het kamp te moeten sluiten. Alle kinderen werken samen om het te redden, om zo ook andere kinderen de kans te geven op deze bijzondere herinnering.