Spectre: Sanity, Madness & The Family
Jean, de jongste van een groot gezin, groeit op in een gemeenschap geleid door Chris, een spirituele gids. Nadat hij een tape van zijn zus ontvangt, herontdekt hij stemmen en geluiden uit zijn verleden. Hij besluit in de voetsporen van Chris te treden, om vervolgens zijn familiegeheim te ontdekken.