Stalin's Daughter
Het is een sensatie uit de Koude Oorlog. Stalins dochter Svetlana Alliluyeva vlucht naar het Westen. Tijdens haar jeugd in het centrum van de macht was ze het lievelingskind van Jozef Stalin.