Star Wars: Attack of the Clones
Tien jaar na de Naboo-invasie dreigen duizenden zonnenstelsels zich af te scheiden van de Galactische Republiek. De twintigjarige Jedi-leerling Anakin Skywalker moet senator Padmé Amidala, de voormalig Koningin van Naboo, beschermen. Anakin ontdekt zijn liefde voor Padmé en zijn eigen donkere kant. Anakin, Padmé en Obi-Wan Kenobi bevinden zich aan het begin van de klonenoorlog. Bevat beelden van roken.