Star Wars: The Last Jedi
In Star Wars: The Last Jedi van Lucasfilm, gaat de saga verder met de helden uit The Force Awakens, die zich bij de galactische helden voegen in een episch avontuur waarbij de geheimen van de Force en schokkende onthullingen uit het verleden ontsloten worden.