Star Wars Vintage: Story of the Faithful Wookiee
Nadat Luke Skywalker en Han Solo bezwijken aan een mysterieus slaapvirus, zoekt Chewbacca een remedie met de hulp van een onwaarschijnlijke bondgenoot: de premiejager Boba Fett. Chewie's wookiee-instincten waarschuwen hem dat niet alles is wat het lijkt. Deze korte animatiefilm maakte oorspronkelijk deel uit van The Star Wars Holiday Special, die op 17 november 1978 slechts één keer op televisie werd uitgezonden. Het bevat de eerste verschijning op het scherm van Boba Fett, die is ontwikkeld voor The Empire Strikes Back. De originele Star Wars-cast keerde terug om de personagestemmen voor dit verhaal te leveren.