Stephen King's Thinner
STEPHEN KING’s Thinner, gebaseerd op de gelijknamige bestseller, met in de hoofdrol Robert John Burke (Robocop 3, Tombstone) en Joe Mantegna (Bugsy, The Godfather III) vertelt het verhaal van een bovennatuurlijke, verschrikkelijke kracht en het aftellen naar de ultieme vergelding. Een 109-jarige zigeuner die uit is op wraak, roept een vloek uit die zo afgrijselijk is, dat het slachtoffer zich moet volproppen om te voorkomen dat hij volledig verteert. Naarmate de tijd wegtikt en de marteling te bizar en verschrikkelijk wordt, lijkt de dood een steeds betere optie.