Superman: Man of Tomorrow
Maak kennis met Clark Kent. Hij werd als kind van de stervende planeet Krypton naar de aarde gestuurd, met op zak net zo veel vragen als het aantal lichtjaar dat hij had gereisd. Hij is inmiddels een jonge man en werkt in Metropolis als stagiair bij de Daily Planet – samen met verslaggever Lois Lane. In het geheim zet hij zijn krachten in voor goede doelen; hij kan vliegen, is supersterk en hee...