Sibyl
Bij gebrek aan inspiratie voor haar roman leent psychotherapeute Sibyl bronmateriaal uit het leven van haar patiënte Margot, een actrice die verwikkeld is in een affaire met haar tegenspeler Igor. Sibyl raakt verstrikt in het leven van Margot en begint fictie en werkelijkheid door elkaar te halen.