T. Rex - Up Close and Personal
Deze filmrecensie is gebaseerd op de herinneringen van T.Rex-insiders, zoals Bill Legend, het enige overgebleven lid van de klassieke line-up uit de vroege jaren zeventig en een team van rockjournalisten. Ook worden uitstekende archiefbeelden van T.Rex in uitvoering weergegeven.