Team america world police
De makers van South Park hebben een waanzinnige muzikale satire gemaakt op grote actiefilms, waarin de vrijheid van mensen aan een zijden draadje hangt. Team America is een internationale politiemacht die de wereldstabiliteit moet behouden. Als ze horen van een machtsbeluste dictator die massavernietigingswapens aan terroristen verkoopt, gaan de helden op een hartverscheurende missie om de wereld te redden.