Teen Beach Movie
Geniet van een perfecte golf plezier in de zon, spetterend met spanning, verrassingen en opbloeiende romantiek. Surfers Brady (Ross Lynch) en McKenzie (Maia Mitchell) leiden een zorgeloos leventje. Maar dan komen ze door een monstergolf op magische wijze terecht ín de jaren zestig-film “Wet Side Story”, een klassieker over een strandfeest, waar elk moment een regelrechte strijd tussen bikers en surfers kan losbarsten. Daar, tussen al het gesurf, gezang en gedans, veranderen Brady en Mack per ongeluk de verhaallijn als de dromerige hoofdrolspelers voor hen vallen, en niet voor elkaar! Kunnen onze helden het plot weer op de rails krijgen, of zitten ze daar voor altijd vast? Teen Beach Movie stroomt over van de hilarische humor en energieke musicalnummers, en staat het hele jaar door garant voor een eindeloze zomer!