Teen Titans: The Judas Contract
Onder leiding van Starfire, hebben de Teen Titans (Beast Boy, Raven, Blue Beetle, Robin en de zojuist teruggekeerde Nightwing) een hecht team opgebouwd voor hun oneindige strijd tegen het kwaad. Maar hun nieuwste teamlid, de mysterieuze en machtige Terra, zou die dynamiek wel eens in de war kunnen schoppen. Ondertussen is een eeuwenoud kwaad ontwaakt, Brother Blood. En de bekende vijand Deathstroke ligt in de schaduw op de loer. Beiden wachten op hun kans. Uiteindelijk moeten de Teen Titans het gevecht met hun vijanden aan gaan, strijdend met hun eigen interne twijfels en met de kwaadaardige krachten om hen heen in dit waanzinnige relaas van intriges, avontuur en bedrog.