Tegan And Sara - Get Along
Tegan and Sara 'Get Along' is een verzameling van 3 films die een zeldzame blik werpen op de levens van deze twee gevierde muzikanten. Inclusief twee documentaires en een concertopname met een live publiek van 75 fans, vrienden en familie in Vancouver, BC, Canada.