The 1975 - Live at the Hangout Music Fest
Capital Cities treedt live op tijdens The Hangout Music Fest in 2014. Het optreden, ter ondersteuning van hun derde album Final Straw, bevat uitvoeringen van 'Run' en 'Chocolate'.