The Adventures of Baron Munchausen
Terry Gilliam (Brazil) regisseert een sterrencast met John Neville, Eric Idle, Oliver Reed en Uma Thurman. In dit betoverende avontuur wil Baron von Münchhausen z'n stad van de ondergang redden. Hij wordt verzwolgen door een zeemonster, reist naar de maan, danst met Venus en is Magere Hein te slim af. En dat is nog maar het begin van z'n onvoorstelbare avonturen!