The Art of Self-Defense
Nadat hij 's nachts op straat is aangevallen door een rondtrekkende motorbende, wordt de schuchtere boekhouder Casey lid van een karatestudio. Onder het toeziend oog van een charismatische instructrice, Sensei, krijgt Casey voor het eerst in zijn leven meer zelfvertrouwen. Maar wanneer hij Sensei's mysterieuze avondlessen bijwoont, ontdekt hij een sinistere wereld van broederschap.