Regisseur Shin-yeon Won
In 1920, wanneer Korea onder Japans bewind valt, voeren Hae-chul en zijn soldaten van het Koreaanse onafhankelijkheid leger een missie uit om goederen af te leveren bij de Koreaanse overheid, tijdelijk ondergebracht in Shanghai. Tijdens de missie komen zij commandant Jang-ha tegen, die als missie heeft om Samdunja te verdedigen tegen de Japanners. Hae-chul en Jang-ha werken samen om de Japanners in de val te lokken. Dit gevecht weten ze te winnen, maar ze worden nu wel opgejaagd door de Japanners Hae-chul ontdekt bovendien dat de missie van Jang-ha nog niet over is. Jang-ha moet namelijk nog één cruciale taak uitvoeren...