The Beatles - Up Close and Personal: The Early Years
Door de herinneringen en inzichten van degenen die The Beatles het beste kenden, zoals Pete Best, onderzoekt het programma de creatieve processen en persoonlijke chemie die hebben bijgedragen aan enkele van de beste muziek ooit gemaakt.