The Bee Gees: How Can You Mend a Broken Heart
THE BEE GEES: How Can You Mend a Broken Heart is de eerste documentaire over de Bee Gees ooit die met medewerking van Barry Gibb en de families van Robin en Maurice Gibb tot stand is gekomen. In de documentaire zien we waarom hun muziek al een halve eeuw tijdloos en pakkend is.