The Butcher's Wife
Als Leo Lemke (George Dzundza), een slager uit Greenwich Village, terugkeert van het vissen in Noord-Carolina, wil hij dolgraag met zijn grootste vangst opscheppen: zijn mooie nieuwe vrouw, een helderziende plattelandsvrouw genaamd Marina (Demi Moore). Maar zijn trots slaat om in bezorgdheid als hij hoort roddelen over een medium uit de binnenlanden wier charmes harde stedelingen veranderen in verliefde jongeren. Dr. Alex Tremor (Jeff Daniels), de plaatselijke psychiater, is niet overtuigd van Marina's zogenaamde krachten. Maar zijn studieboeken kunnen de vreugde die ze overal achterlaat niet verklaren, of de steeds sterker wordende aantrekkingskracht die hij voor haar voelt. Ook met Mary Steenburgen. The Butcher's Wife is "een charmant verhaal over romantische liefde en magische avonturen" (David Sheehan, KNBC-TV Los Angeles).