The Call - A Tribute To Michael Been
Robert Levon Been brengt een eerbetoon aan de muziek van zijn overleden vader met een onvergetelijke live-uitvoering met zijn vader, Michael Been's, band The Call. Na een onderbreking van twintig jaar kwam The Call weer bij elkaar in The Troubadour en gaf een ongelooflijke live-show.