The Christmas Challenge
Podcastpresentator Laura Ross en haar oude vriend en producer Paul worden uitgedaagd om hun persoonlijke en professionele relaties opnieuw te onderzoeken wanneer een luisteraar de dagelijkse "Christmas Challenge" ter bevordering van saamhorigheid voorlegt aan hun ambitieuze "Modernly Independent" podcast.