The Circle
Elizabeth Cheney heeft een rijke man, geniet bekendheid en heeft alles wat haar hartje begeert...behalve Ted Lutton, de man van wie ze houdt. Ze moet nu beslissen of ze alles en iedereen wil opgeven om haar hart te volgen in "The Circle" uit 1925. In een tijd waarin echtscheiding volgens familie en vrienden taboe is, en men daarmee in feite een moeilijk leven boven een makkelijk leven verkiest, denkt Lady Elizabeth (Eleanor Boardman) erover om haar man Arnold Cheney (Creighton Hale), in te ruilen voor haar vriend Ted Lutton (Malcolm McGregor). Om zichzelf ervan te overtuigen bij haar echtgenoot te blijven, nodigt Elizabeth Arnolds moeder, Lady Catherine (Eugenie Besserer) uit, die Arnolds vader verliet voor Lord Porteous (George Fawcett). Wat Elizabeth allemaal ziet, overtuigt haar ervan de liefde te laten varen en bij haar man te blijven... totdat ze getuige is van de ware liefde tussen een man en vrouw in ballingschap.