The Clash - Rebel Truce: The history of The Clash
De Clash was een van de meest invloedrijke bands uit de Punk-rockscene van 1977, waarbij de late Joe Strummer teruggedraaid werd als een van de grootste voormannen in de muziekgeschiedenis van rock'n'roll.