The Color of Friendship
Twee meisjes ontmoeten elkaar en veranderen elkaars leven. Mahree leeft in apartheid in Zuid-Afrika met haar rijke familie. Piper is de dochter van een Amerikaanse congresman in Washington. Wanneer Mahree wordt gekozen om een semester bij de Dellums door te brengen, zijn ze niet wat ze van elkaar verwachtten. Ze moeten hun vooroordelen onder ogen komen en de ware kleur van vriendschap leren.