The Congo Murders
'The Congo Murders' is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van twee Noren, Joshua French en Tjostolv Moland. In het voorjaar van 2009 worden de twee Noorse avonturiers beschuldigd van het doden van hun ingehuurde chauffeur net voordat ze het oostelijk deel van Congo overstaken. De daaropvolgende mensenjacht zorgt vervolgens voor politieke en diplomatieke zorgen.