The Doobie Brothers - Live At Wolf Trap
Live At Wolf Trap, gefilmd in high definition op 25 juli 2004 in Wolf Trap National Park for the Performing Arts in Virginia, legt The Doobie Brothers in goede vorm vast op een set die klassieke hits mixt met enkele zelden uitgevoerde tracks.