The Fall of the American Empire
Pierre-Paul Daoust, een intellectueel met een graad in de filosofie, werkt noodgedwongen als bezorger. Op een dag is hij tijdens zijn werk getuige van een gewapende overval die vreselijk uit de hand loopt: op de grond liggen twee doden èn twee tassen gevuld met miljoenen dollars. Pierre-Paul wordt geconfronteerd met een dilemma: ongezien met lege handen, of ongezien met het geld er vandoor gaan?