The Fighting Temptations
In deze muzikale comedy moet Darrin Hill (Cuba Gooding, Jr.), een aan lager wal geraakte, gladde reclamejongen, heel wat doen voor de erfenis van zijn tante. Teruggekeerd in zijn geboorteplaats in Georgia moet hij een wedstrijd winnen met het plaatselijke gospelkoor en dan pas krijgt hij zijn geld. Het dorp wordt bevolkt door idiote bewoners, die natuurlijk geen van allen kunnen zingen. Zijn erfenis lijkt verder weg dan ooit, dan komt hij de prachtige en talentvolle jazzmuzikante Lilly (Beyoncé Knowles) tegen... Een enorm leuke en grappige film, waar je onmogelijk stil bij kunt blijven zitten! Met optredens van Shirley Ceasar, The O'Jays, en meer muzikaal talent.