The Fourth Musketeer
In opdracht van zijn vader reist de jonge d'Artagnan van het landelijke Gascogne naar Parijs, waar hij verwikkeld raakt in een sluw complot tussen de konings musketiers en de wachters van kardinaal Richelieu.