The Fratellis - In Session 2007
De Fratellis is een naam waar iedereen tegenwoordig al van gehoord heeft en waar hij/zij al vier studioalbums mee heeft uitgebracht. In deze live concertervaring speelt de band hun grootste hits en vertelt over het leven, muziek en alles daartussenin.