The Ice Road
Als een diamantmijn in Canada instort, leidt Mike McCann, een expert in het rijden over ijs, een reddingsactie om de mijnwerkers te bevrijden. Door de dooi, een vreselijke storm en andere onverwachte gevaren, is het een bijna onmogelijke missie.